Witam,
Po pierwszym spotkaniu naszej wspólnoty otrzymaliśmy ankietę do wypełnienia od Echo.
Proszono nas o ocenę działań Echo przed i po sprzedaży mieszkania.
Szczerze mówiąc trudno było odpowiedzieć jednoznacznie na te pytania, bo wydaje mi się, że pracownicy Echo, z którymi mieliśmy kontakt, panie od sprzedaży i panowie kierujący budową, byli życzliwi, ale zdarzało im się wprowadzić nas w błąd na przykład co do instalacji domofonowej, ogrodzenia naszego osiedla, wielkości wspólnoty, czy też jakości i harmonogramu wykańczania mieszkań, budynków i części wspólnych.
Wydaje mi się, że problem z dotrzymaniem obietnic jest spowodowany decyzjami zarządu tej firmy, a nie do końca jakością pracy ich pracowników. Przed odbiorem mieszkania zastanawialiśmy się nawet nad kupnem jeszcze domku za naszym osiedlem od Echo. Deweloper skutecznie odwiódł nas od tego pomysłu.
Wydaje mi się, że póki co mamy jeszcze kartę przetargową w kontaktach z deweloperem, zanim sprzeda on pozostałe mieszkania na naszym osiedlu: możemy przekazać potencjalnym klientom Echo nasze wrażenia z całego procesu sprzedaży i zarządzania i albo zachęcić ich do kupna, albo też i nie.
Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, abyśmy mogli poznać nasze wspólne wrażenia z całego procesu. Rozumiem, że każdy z nas może mieć różne doświadczenia, ponieważ kupowaliśmy mieszkania w różnym czasie. My kupowaliśmy mieszkanie na samym początku, więc chyba mieliśmy najwięcej naobiecywane .
Ankieta ma tylko dwie odpowiedzi. Proszę wybrać tę, która jest bardziej prawdziwa, jeśli nie są Państwo do końca zdecydowani.