przez Ron » 10 sty 2013, o 14:19
Oto szczegóły:
Opłaty za m2:
Administracja i księgowość 0,55
Awarie 0,10
Ochrona budynku 0,85
pozostałe koszty 0,10
przeglądy techniczne 0,05
sprzatanie posesji 0,57
ubezpieczenie budynku 0,10
winda 0,40
energia elektryczna 0,40
centralne ogrzewanie zaliczka 1,80
koszty stałe c.o. 1,00
Do tego dochodzi wywóz śmieci 18 zł ryczałtowo za mc.
oraz opłaty za m3:
ciepła woda zaliczka: 24 zł
zima woda i ścieki: 9,17
Ja mam z kolei takie pytanie i jest ono skierowane do I etapu, który jak sądzę funkcjonuje już po pierwszych rozliczeniach:
Jakie opłaty zaliczkowe w tej chwili ponosicie za c.o. i wodę oraz ile osób zamieszkuje lokal ?
W II etapie zaliczki są w wysokości 3m3 za zimną wodę i ścieki i 2m3 za ciepłą wodę - wydaje mi się, że te wartości są sporo zaniżone i przyjdzie spora dopłata.